INNE: WOJNA W UKRAINIE

24 luty 2022 roku zostanie zapamiętany jako czarny dzień w historii świata, tego dnia zaczęła przez niektórych spodziewana/przez innych totalnie nie spodziewana inwazja wojsk rosyjskich na Ukrainę.

Nie będę tu mówił o moich poglądach na temat tego jak ta wojna będzie wyglądała itd. To nie ma żadnego sensu ani znaczenia. Chciałem Wam dziś powiedzieć, że nigdy, przenigdy w życiu nie spodziewałem się po pierwsze – żyć w czasach zarazy, a po drugie i bardziej aktualne – żyć w czasach WOJNY, która jest tak blisko Nas… Gdy tego pechowego 24 lutego tata mnie obudził i powiedział „Wojna się zaczęła”, nie mogłem w to uwierzyć. Choć interesuje się ogólnym światem od praktycznie dziecka, i choć wszystko wskazywało na to, że wojna się zacznie, miałem gdzieś z tyłu głowy, że ryzyko wielkiej wojny na świcie było milion razy, a jednak zawsze to tylko straszenie czy chęć dogadania się, jednak nie tym razem…

Każdy z Nas powinien śledzić te wydarzenia, ponieważ choć są one przeokrutne, to moje pokolenie będzie znane z czasów pandemii i wojny, uważajcie na fake newsy (!) – pierwszą ofiarą wojny jest prawda, informacjom ze strony Rosyjskiej nie można ufać, to manipulacja, pamiętajmy jednak, że strona Ukraińska również nie powie nam 100% prawdy, bo po prostu nie może, dlatego, aby duch narodu nie zgasł.

Nie byłem nigdy fanem Ukraińców czy Rosjan – przede wszystkim przez wakacyjne doświadczenia, jednakże dziś nie ma to żadnego znaczenia. Życzę Rosjanom, aby obalili jedną z najstraszniejszych osób na Ziemi od czasu II Wojny Światowej, to będzie strasznie trudne, jednak świat by wam tego nie zapomniał, a Ukraińcom życzę dużo siły, wielkiej waleczności której im nie brakuje i po prostu – odeprzyjcie nieprzyjaciela z Waszych terenów, ponieważ nie bronicie tylko Ukrainy – BRONICIE CAŁEGO ŚWIATA.

WOLNOŚĆ UKRAINIE!!!

2 uwagi do wpisu “INNE: WOJNA W UKRAINIE

  1. Piękne hasła, obawiam się, że zostaną na papierze. Przecież wiadomo, że Rosja jest mocarstwem, Ukraina nie ma szans, może jedynie słu żyć jako mięso armatnie, nie powstrzyma Putina. Mogą to dostępnymi środkami zrobić mocarstwa, ale jak na razie robią to połowicznie i z wielką ostrożnością, by nie urazić jedynowładcę.
    Uśmiechem pozdrawiam

    Polubione przez 1 osoba

Dodaj komentarz